CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

NI: 0800 328 7899 ROI: 1800 444 447

  • Q. Jak działa karta paliwowa Morgan?

    A.

    Karta Morgan Fuels pozwala firmom z małymi lub dużymi flotami przejąć kontrolę nad zużyciem paliwa, umożliwiając kierowcom zakup paliwa z ponad 5000 lokalizacji w Irlandii, Wielkiej Brytanii i Europie. Nasza karta paliwowa umożliwia wyświetlanie raportów w czasie rzeczywistym na temat zużycia paliwa, a nasi klienci mogą ustawić limity zakupu paliwa na każdej karcie, aby kontrolować koszty paliwa.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. W jaki sposób karty paliwowe mogą pomóc mojej firmie?

    A.

    Istnieje wiele sposobów, w jakie karty paliwowe mogą pomóc Twojej firmie, obniżając koszty paliwa oraz pomagając w kontrolowaniu i śledzeniu kluczowych kosztów firmy. Karty paliwowe zapewniają dodatkowe bezpieczeństwo dla Twojej firmy dzięki mniejszej wewnętrznej administracji, ukierunkowanym raportom zarządzania oraz dedykowanemu menedżerowi konta, który zajmie się wszelkimi zapytaniami.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Czy mogę zobaczyć transakcje na moim koncie?

    A.

    Tak, możesz zobaczyć transakcje kierowcy codziennie i co tydzień z dostępem do raportów transakcji za pośrednictwem naszego internetowego narzędzia do zarządzania.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Jak zamówić nowe karty paliwowe lub więcej kart paliwowych?

    A.

    Możesz zamówić dodatkowe karty paliwowe za pomocą internetowego narzędzia do zarządzania kontem, swojego menedżera konta lub zadzwoń do naszego zespołu ds. Kart pod numer 028 3084 8365.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Jak ubiegać się o konto karty paliwowej?

    A.

    Możesz ubiegać się o karty paliwowe za pośrednictwem naszej aplikacji online lub zadzwonić do naszego biura pod numer 028 3084 8365, a jeden z naszych doradców sprzedaży chętnie wyjaśni szczegółowo proces.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Co mogę kupić na karcie paliwowej?

    A.

    Każdą kartę możesz ustawić tak, aby kupowała wiele produktów, czy to tylko olej napędowy, olej napędowy, gaz i smary, tylko benzyna lub wszystkie paliwa (w tym AdBlue).

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Czy karta jest powiązana z kierowcą lub pojazdem?

    A.

    Twoje karty mogą być przydzielone albo kierowcy, albo pojazdowi, ale nie możesz przydzielić obu.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Jak zatrzymać karty?

    A.

    Możesz zatrzymać swoje karty za pomocą narzędzia do zarządzania online lub zadzwonić do naszego biura.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Jak uzyskać kopię mojej faktury?

    A.

    Możesz poprosić o kopię faktury za pomocą narzędzia do zarządzania kontem online lub dzwoniąc do swojego menedżera konta lub zespołu ds. Kart pod numer 028 3084 8365 lub wysyłając wiadomość na adres [email protected]

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Zapomniałem lub zablokowałem swój PIN. Czy mogę dostać nowy?

    A.

    Możesz poprosić o przypomnienie PIN, dzwoniąc do swojego menedżera konta lub zespołu ds. Kart pod numer 028 3084 8365 lub wysyłając wiadomość na adres [email protected]. Nie możemy jednak podać numerów PIN przez telefon, a numery te zostaną przesłane do Ciebie listem / e-mailem w celu skontaktowania się z Twoim kontem.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Gdzie mogę użyć mojej karty?

    A.

    Mamy ponad 5000 witryn w całej Europie, w których możesz korzystać z karty paliwowej. Witryny te są mieszanką znanych markowych placów zabaw, popularnych przystanków dla ciężarówek i miejsc na autostradach. Możesz znaleźć witryny najlepiej dostosowane do Twojej lokalizacji lub podróży, korzystając z naszego Lokalizatora witryn lub pobierając naszą aplikację Lokalizator witryn na telefon komórkowy.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Przeniosłem adres – jak mogę to zmienić na swoim koncie?

    A.

    Możesz to zrobić, dzwoniąc do swojego menedżera konta. Aby zmienić adres w systemie, potrzebujemy zaktualizowanej strony głównej wniosku wypełnionej i przesłanej pocztą elektroniczną do naszego zespołu kontroli kredytowej, kontaktując się z numerem 028 3084 8365 lub e-mailem [email protected]

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Jak działa mój limit kredytowy?

    A.

    Limit kredytu na karcie paliwowej działa tak samo, jak w przypadku każdej innej umowy kredytowej. Ubiegając się o konto, żądasz limitu kredytowego, który dotyczy całego konta. Następnie możesz ograniczyć każdą kartę do kwoty pieniężnej w ramach limitu kredytowego. Konieczne będzie również przestrzeganie wcześniej ustalonych i uzgodnionych warunków płatności, w przeciwnym razie może zostać naliczona opłata za opóźnioną płatność. Ten limit kredytowy można również zweryfikować i odpowiednio zwiększyć poprzez menedżera konta.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Czy istnieją jakieś minimalne wymagania, aby ubiegać się o rachunek karty paliwowej?

    A.

    Tak. Aby zakwalifikować się do komercyjnego konta karty paliwowej, wymagany będzie minimalny miesięczny wydatek w wysokości 1000 GBP dla Wielkiej Brytanii i / lub 3 karty zamówione.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Skąd mam wiedzieć, czy uzyskałem żądany limit kredytu?

    A.

    Po przyjęciu wniosku otrzymasz powiadomienie listem z wyszczególnieniem limitu kredytowego i warunków ustanowionych dla konta, a także telefonicznie od nowego menedżera konta, który poprowadzi Cię przez zarządzanie Twoim kontem.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Kiedy moje konto zostanie zaakceptowane, ile czasu minie, zanim otrzymam moje karty?

    A.

    Po zaakceptowaniu konta nowe karty paliwowe zostaną wydane w ciągu 3-5 dni roboczych.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Czy po otrzymaniu kart mogę zacząć z nich korzystać, czy muszę je aktywować?

    A.

    Po otrzymaniu kart możesz od razu zacząć z nich korzystać.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Kto może zmieniać i nakładać ograniczenia na konto i dlaczego?

    A.

    W Morgan Fuels możemy nałożyć na twoje konto ograniczenia dotyczące nadmiernego zużycia, jednak nigdy tego nie zrobimy bez omówienia tego z naszym klientem. Klient może również nałożyć ograniczenia na konto, dzwoniąc do swojego menedżera konta.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Jaką cenę zapłacę za paliwo?

    A.

    Wszyscy nasi klienci otrzymują cenę w każdy piątek na następny tydzień. Jest to cena, którą zapłacisz za nadchodzący tydzień.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Czy są jakieś opłaty konfiguracyjne za otwarcie rachunku karty paliwowej?

    A.

    Kiedy rejestrujesz się u nas w celu uzyskania nowej karty paliwowej, pobierana jest opłata w wysokości 17,95 € + VAT za otwarcie u nas konta karty paliwowej. Ponosimy koszty transakcyjne związane z wydaniem kart zastępczych, za nieterminowe płatności tj. polecenie zapłaty lub zwrócone czeki. Możesz skontaktować się z zespołem ds. kart pod adresem [email protected], aby uzyskać najbardziej aktualną listę opłat transakcyjnych. Możesz również omówić dowolne z tych opłat ze swoim menedżerem konta.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Jak często będę fakturowany i jak pobierana jest płatność?

    A.

    Wszystko będzie zależeć od twojego konta, ale zwykle faktury będą wystawiane co tydzień. Płatności będą pobierane za pomocą polecenia zapłaty, jeśli zostaną skonfigurowane dla Twojego konta zgodnie z wcześniej ustalonymi warunkami kredytu.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Co się stanie, jeśli osiągnę limit kredytowy?

    A.

    Możesz zadzwonić do naszego zespołu kontroli kredytowej, który zwykle wymaga płatności okresowej, aby umożliwić kontynuowanie transakcji na Twoim koncie.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Co się stanie, jeśli moja karta zostanie odrzucona?

    A.

    Jeśli Twoja karta zostanie odrzucona w terminalu płatniczym, może to wynikać z wielu powodów. Skontaktuj się z naszym biurem, aby omówić tę sprawę.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Jak zamówić dodatkowe karty?

    A.

    Możesz zamówić dodatkowe karty za pomocą narzędzia do zarządzania online lub dzwoniąc do menedżera konta.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Jak mogę anulować moją kartę?

    A.

    Możesz anulować kartę za pomocą narzędzia do zarządzania online lub dzwoniąc do menedżera konta lub zespołu ds. Kart pod numer 028 3084 8365 lub wysyłając wiadomość e-mail [email protected].

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Co mam zrobić, jeśli moja karta zostanie zgubiona lub skradziona?

    A.

    Dla własnego bezpieczeństwa i w celu spełnienia warunków konta niezwłocznie powiadom nas o zgubionej lub skradzionej karcie, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected] lub telefonicznie do swojego menedżera konta lub zespołu ds. Kart pod numerem 028 3084 8365. Może to potrwać do 72 godziny na zatrzymanie karty w sieci.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Mój limit kredytowy jest niewystarczający na potrzeby biznesowe, czy mogę go zwiększyć?

    A.

    Możesz poprosić o zwiększenie limitów kredytowych, z zastrzeżeniem kontroli wiarygodności kredytowej. Damy Ci znać, czy odniosłeś sukces.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Zablokowałem swój PIN po 3 nieprawidłowych próbach – czy mogę go zresetować?

    A.

    Karta PIN odblokuje się automatycznie po 24 godzinach. Możesz również zadzwonić i otrzymać przypomnienie PIN wysłane pocztą.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Zapomniałem szpilki, co mam zrobić?

    A.

    Możesz zadzwonić do swojego menedżera konta i poprosić o przypomnienie PIN.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Otrzymałem numer PIN, ale nie moje karty, kiedy moje karty dotrą?

    A.

    Ze względów bezpieczeństwa wysyłamy Twój PIN i Karty osobno. Powinieneś otrzymać oba w tym samym dniu, jeśli nie, powinny być z tobą następnego dnia.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Otrzymałem moje karty, ale nie numery PIN, kiedy one dotrą?

    A.

    Ze względów bezpieczeństwa wysyłamy Twój PIN i Karty osobno. Powinieneś otrzymać oba w tym samym dniu, jeśli nie, powinny być z tobą następnego dnia.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Czy mogę zmienić kod PIN mojej karty paliwowej?

    A.

    Nie, nie oferujemy tego na naszych kartach ze względów bezpieczeństwa.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Czy mogę zmienić dane mojego konta?

    A.

    Tak, zadzwoń lub możesz to zrobić online za pomocą naszego narzędzia do zarządzania, które musiałoby być już skonfigurowane. Powinieneś przesłać swoją nazwę użytkownika / hasło na papierze firmowym, abyśmy mogli skonfigurować dane Twojego konta online i dane logowania.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

  • Q. Co to jest „Zarządzaj moim kontem”?

    A.

    Nasza funkcja „Zarządzaj moim kontem” jest dostępna, abyś mógł śledzić wszystkie transakcje dokonywane na koncie każdą kartą.

    Czy ta odpowiedź była pomocna? Porozmawiaj z naszym zespołem: Kliknij tutaj

Szukasz porady lub masz pytanie?

Nasz przyjazny zespół sprzedaży jest tutaj, aby z tobą porozmawiać

Zadać pytanie?
Click to access the login or register cheese